Wat kan je als ZZP’er doen (en wat kan je als zodanig beter laten) om in deze tijd toch opdrachten te blijven verwerven, ofwel: hoe verzilver jij jouw kennis en kunde in deze tijd. Wij hebben twee ervaringsdeskundigen gevraagd hun ervaringen te delen en enkele tips te geven.
Richard van Galen, zelfstandige en eigenaar van Groene Pet, is online marketeer en online communicatiedeskundige, met name voor duurzame organisaties.
Jos Dolstra, adviseur bij Arena Consulting, neemt ons mee in de do’s en dont’s van Linkedin en Twitter.
Beiden doen dat aan de hand van aansprekende praktijkvoorbeelden.
donderdag 25 juni 2020
15:30 digitale inloop
start 16:00; duur: ca. één uur
via Zoom
Let op, aan deze activiteit zijn deelnamekosten verbonden. Ga naar de kosten>>
Benieuwd, schrijf je in!
15:30 Inloggen
16:00 Welkom en introductie
16:05 Richard van Galen neemt ons digitaal op sleeptouw om te duiden waar jij jouw aandacht op kan focussen. Daarbij komen de volgende vragen voorbij:
• Welk doel heb je met jouw digitale inspanningen ?
• Welke kanalen kies je (LinkedIn, Facebook, Instagram, twitter, Google) ?
• Welke boodschap wil je uitdragen en hoe doe je dat, hoe verpak je dat ?
• Wat past bij jou en jouw vakgebied ?
Om uiteindelijk uit te komen bij de vraag: Hoe verzilver jij jouw kennis en kunde in deze Corona-tijd, maar wellicht ook daarna ! Want we zijn op weg naar een ‘Nieuw Normaal’.
16:20 Vragen
16:30 Vervolgens neemt Jos Dolstra ons mee in de do’s en dont’s in relatie tot wat in de inleiding aan de orde is geweest.
Dat doet hij aan de hand van een aantal aansprekende praktijkvoorbeelden en hij deelt met ons zijn eigen ervaringen.
Daarbij geeft hij aandacht aan de wijze waarop je gevonden kan worden, welke informatie je waar achterlaat, hoe vaak je gegevens actualiseert, hoe je bereikt om een hogere ‘social sales index’ te scoren en dergelijke.
16:45 Vragen
16:50 Discussie met deelnemers en sprekers
17:00 Einde online ZZP sessie