VVM logo nieuw 150x150

netwerk van milieuprofessionals

 
Bezoek ons op: 
𝕏

VVM logo nieuw 150x150

netwerk van milieuprofessionals

Bezoek ons op: 
𝕏
Klaproos - CC0 Pascal Laurent via Pixabay

Vergroot je zichtbaarheid en verzilver je kennis/kunde in Corona-tijd

 

Online ZZP sessie

Wat kan je als ZZP’er doen (en wat kan je als zodanig beter laten) om in deze tijd toch opdrachten te blijven verwerven, ofwel: hoe verzilver jij jouw kennis en kunde in deze tijd. Wij hebben twee ervaringsdeskundigen gevraagd hun ervaringen te delen en enkele tips te geven.

Richard van Galen, zelfstandige en eigenaar van Groene Pet, is online marketeer en online communicatiedeskundige, met name voor duurzame organisaties.
Jos Dolstra, adviseur bij Arena Consulting, neemt ons mee in de do’s en dont’s van Linkedin en Twitter.

Beiden doen dat aan de hand van aansprekende praktijkvoorbeelden.

  Download presentatie 

  Zet in uw agenda

    donderdag 25 juni 2020
    15:30 digitale inloop
      start 16:00; duur: ca. één uur
      via Zoom

Let op, aan deze activiteit zijn deelnamekosten verbonden. Ga naar de kosten>>

 

Benieuwd, schrijf je in!

Programma

15:30   Inloggen

16:00   Welkom en introductie 

16:05   Richard van Galen neemt ons digitaal op sleeptouw om te duiden waar jij jouw aandacht op kan focussen. Daarbij komen de volgende vragen voorbij:
• Welk doel heb je met jouw digitale inspanningen ?
• Welke kanalen kies je (LinkedIn, Facebook, Instagram, twitter, Google) ?
• Welke boodschap wil je uitdragen en hoe doe je dat, hoe verpak je dat ?
• Wat past bij jou en jouw vakgebied ?
Om uiteindelijk uit te komen bij de vraag: Hoe verzilver jij jouw kennis en kunde in deze Corona-tijd, maar wellicht ook daarna ! Want we zijn op weg naar een ‘Nieuw Normaal’.

16:20   Vragen

16:30   Vervolgens neemt Jos Dolstra ons mee in de do’s en dont’s in relatie tot wat in de inleiding aan de orde is geweest.
Dat doet hij aan de hand van een aantal aansprekende praktijkvoorbeelden en hij deelt met ons zijn eigen ervaringen.
Daarbij geeft hij aandacht aan de wijze waarop je gevonden kan worden, welke informatie je waar achterlaat, hoe vaak je gegevens actualiseert, hoe je bereikt om een hogere ‘social sales index’ te scoren en dergelijke.

16:45   Vragen

16:50   Discussie met deelnemers en sprekers

17:00   Einde online ZZP sessie


Richard van Galen
zelfstandige, De Groene Pet  


Jos Dolstra
adviseur Arena Consulting 

  Delen

   Twitter mee via #ZZP @VVMbureau
Deel het Facebookevent
Deel de LinkedIn Post

Tarieven

gratis   VVM-leden
€ 20,-  Reguliere deelnemers
€  7,50 Studenten geen lid

De kleine lettertjes

Tarieven zijn inclusief BTW. Wij controleren of u recht heeft op een korting. Bij annulering minder dan een week voor aanvang zijn de volledige deelnamekosten verschuldigd. Bij aanmelding minder dan een week voor aanvang, garanderen we niet meer dat u alle informatie tijdig ontvangt. Lees meer in onze algemene voorwaarden (.pdf).